Papír-írószer-irodaszer termékek minden mennyiségben.  Széles választék, minőségi termékek kedvező áron!

KosárbaKosárba0 0 Ft
Az Ön kosara még üres!
Tegye a kívánt termékeket a kosarába!
Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Jelen Általános Felhasználási Feltételek, az INNO-SYSTEM Bt. (székhelye: 9024 Győr, Szent Imre u. 9. 7/1., adószám: 21946976-2-08, e-mail: office@depa.hu) által üzemeltetett https://iroszerdepo.hu oldalon elérhető szolgáltatásainak igénybe vevője általi használatának feltételeit tartalmazza.

A TERMÉK KIVÁLASZTÁSA

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A megjelenített termékek online rendelhetők meg. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A lap tetején elhelyezett Kosár ikonra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak vagy akár törölhetnek is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés részösszegét. Ha rendelkezik kuponkóddal vagy ajándékutalvánnyal, beírásával érvényesítheti azt és az a részösszegből levonásra kerül.

A RENDELÉS ELKÜLDÉSE

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a részösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor kattintson a “Megrendelés” gombra. Ezután, lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Regisztrálhat saját e-mail címmel, Facebook- vagy Google profiljával.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatokat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg a számlázási a szállítási és kapcsolattartási adatokat.
A következő lépésben válassza ki a számlázási adatot, ezt követően a szállítási címet, az Önnek megfelelő szállítási módot, valamint a fizetési módot (utánvét, Barion bankkártyás vagy banki előre utalás). A szállítási költség a kiválasztás során kerül kiszámításra, tekintettel a megrendelt termékek értékére. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés folytatásához fogadja el az "Általános vásárlási feltételek"-et a jelölő négyzet bepipálásával és kattintson a „Megrendel” gombra. Ezzel a lépéssel elküldte számunkra a rendelési szándékát. Utolsó lépésként leellenőrizheti rendelésének tartalmát, tekintettel a megrendelt termékekre, mennyiségére, árára és az esetleges szállítási díjjal megemelt végösszegre.

ÁRAK

Áraink Magyar Forinban értendők (HUF) és rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó fogyasztói árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, a láblécben a "Szállítási információk" menü alatt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Amennyiben valamely termék ára minden gondosság ellenére hibásan kerül feltüntetésre – különösen a nyilvánvaló elírások, az általános forgalmi értéktől jelentősen eltérő vagy rendszerhiba folytán megjelenő árak, – akkor a kereskedő nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem a Megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő kiszállítást. Amennyiben ez a Megrendelőnek nem felel meg, elállhat a vásárlástól.

VISSZAIGAZOLÁS

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán azt jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa irányába.

 Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk.

A rendelés feldolgozásnak elkezdésekor jön létre a távolevők közötti szerződés, ilyenkor a rendelés státusza 'Feldolgozás alatt'-ra módosul, amiről e-mailben értesítést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a megrendelés feldolgozásáról és egyet a várható szállítási időpontról. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél tartalma alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük, kísérje figyelemmel levelezését (a regisztrációban megadott e-mail címet), mert e-mailben tartjuk Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a rendelés menetéről, kiszállítás idejéről, vagy a rendelt termék beérkezéséről.

A RENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

A rendelések feldolgozása 2 munkanapon belül megtörténik.

ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSÁNAK LEHETŐSÉGE

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt is van lehetőség.
- Amennyiben rendelését elküldte, a rendelés teljesítésének megkezdéséig lehetősége van a Megrendelőnek rendelése módosítására amennyiben Megrendelő a visszaigazoló e-mailben észreveszi, hogy hibásan adta meg adatait, vagy hogy valamelyik terméket tévedésből rendelte meg, illetve mást rendelt, mint szeretett volna. Ebben az esetben Megrendelőnek azonnal jeleznie kell ügyfélszolgálatunk felé a tévedését, az office@depa.hu e-mail címre.

- Lehetősége van Megrendelőnek rendelése visszavonására is az oiffice@depa.hu e-mail címre írva egészen addig, amíg át nem adjuk Megrendelő csomagját a futárszolgálatnak kézbesítésre. Megrendelő az átadásról minden esetben, e-mailben értesül.

FIZETÉSI FELTÉTELEK

- Áruházunkban lehetőség van utánvéttel történő fizetésre is. Ez esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Részteljesítést nem vállalunk, a szerződött futárszolgálat munkatársa részteljesítést nem fogadhat el. A Megrendelő a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja.

A vásárláshoz minden esetben szükséges előzetes megrendelés és az átvétel időpontjáról e-mailben értesítjük.

Amennyiben a csomagja már átvehető, értesítjük Önt e-mailben majd ezt követően lehetősége van személyesen átvenni és kifizetni a csomag ellenértékét. Személyes átvételnél bankkártyát nem tudunk elfogadni.

Ha személyes átvétellel kérte a terméket, de nem tud elmenni érte, akkor 5 munkanapig tároljuk raktárunkban a megrendelt termékeket, majd a 5 munkanap eltelte után rendszerünk automatikus értesítőt küld Önnek. Ha erre válaszolva jelzi, hogy továbbra is igényt tart a rendelésre, természetesen hosszabb ideig tartjuk itt a csomagot.

Lehetősége van bankkártyával is fizetni oldalunkon. Bankkártyás fizetés esetén a SimplePay online fizetési rendszere biztosítja azt. További információ a SimplePayről: https://simplepay.hu

Tudomásul veszem, hogy a(z) INNO-SYSTEM Bt. (székhelye: 9024 Győr, Szent Imre u. 9. 7/1., adószám: 21946976-2-08, e-mail: office@depa.hu) adatkezelő által a(z) https://iroszerdepo.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: 

-Rendelési adatok:  Kereskedő azonosító, Rendelés dátuma, Rendelés szám, Rendelés összege, Rendelés devizaneme, Kedvezmény összege, Rendelés nyelve, 
-Számlázási adatok:, Vezetéknév, Keresztnév, E-mail cím, Telefonszám, Számlázási név,  Adószám, Irányítószám, Település,  Cím, Ország

-Szállítási adatok (ha nincs, akkor a számlázási adatok) Vezetéknév, Keresztnév, E-mail cím,  Telefonszám, Szállítási név, Adószám, Irányítószám, Település, Cím, Ország és országkód

-Termékadatok: Terméknév, Cikkszám, Bruttó egységár, Mennyiség

Az alábbiakat vesszük át: Tranzakció kezdete, Tranzakció státusza, Tranzakció azonosító

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:http://simplepay.hu/vasarlo-aff

SZÁLLÍTÁS

A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A csomagok kiszállítását Magyarország területére vállaljuk, futárszolgálattal. A termék szállítási díját a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, tekintettel a megrendelt termékek értékére, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról, későbbiekben, e-mailben fog tájékoztatást kapni.

A szállítási díj a csomag értékétől függően, címtől függetlenül, Magyarországon belül. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy munkanapokon 12 óráig leadott rendeléseket másnap feldolgozzuk és postára adjuk.

Magyarországon 40 kg alatti megrendelés esetén MPL futárszolgálattal házhoz kézbesítve 

0-1 kg-ig              1.489.- Ft

1-2 kg-ig              1.529.- Ft

2-3 kg-ig              1.610.- Ft

3-4 kg-ig              1.669.- Ft

4-5 kg-ig              1.735.- Ft

5-10 kg-ig            1.839.- Ft

10-15 kg-ig          2.129.- Ft

15-20 kg-ig          2.210.- Ft

20-25 kg-ig          2.665.- Ft

25-30 kg-ig          3.099.- Ft

30-35 kg-ig          4.895.- Ft

35-40 kg-ig          5.219.- Ft

Magyarországon 40 kg fölötti megrendelés esetén GLS futárszolgálattal házhoz kézbesítve 

0-25.400.- Ft-ig               3.175.- Ft

25.401-63.500.- Ft-ig       4.445.- Ft

63.501-127.000.- Ft-ig     5.842.- Ft

127.001.- Ft-tól                 7.493.- Ft

A fent leírt költségek bruttó árban szerepelnek!

A közleménybe ne felejtse el beírni a rendelés azonosítót! Az Ön rendelését addig nem szállítjuk, amíg nem érkezik meg annak ellenértéke.

A rendeléseket 1-4 munkanapon belül igyekszünk teljesíteni, függetlenül attól, hogy a rendelést személyesen kívánja átvenni, vagy kiszállítást kér. Az esetlegesen későbbre várható teljesítésről e-mailben értesítjük.

A kiszállítási idő a megrendeléstől számított 1-4 munkanap.

A SZÁLLÍTÁSTÓL ELÁLLÁS

Ha a webáruház a vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a "Vásárlási feltételek" elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. Amennyiben a visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, elvárható határidőn belül, de legkésőbb 72 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

A terméket, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

ELÁLLÁSI JOG

45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján Ön a csomag átvételétől számított 14 napon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén a nyilatkozatot az elállásra nyitva álló határidőn belül kell elküldeni az office@depa.hu email címre, vagy levél címünkre a társaság székhelyére postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel az elállást tartalmazó nyilatkozatát.

Elállás esetén köteles a terméket hiánytalan mennyiségi állapotban visszaküldeni az alábbi címre: DEPA papírbolt és partykellék, 9026 Győr, Rónay Jácint u. 6/b. és a kézhezvételtől számított 8 napon belül visszatérítjük Önnek a kiszállított termékek vételárát az Ön által megadott bankszámlaszámra utalással. A termékek visszajuttatásával kapcsolatban felmerült költségeket Ön viseli.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket (postaköltség). A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, hiánytalan állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót:

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

SZAVATOSSÁG

Termékekre vonatkozó szavatossági feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók.

TULAJDONJOGI KIKÖTÉS

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Felmerülő bármely kérdéseivel bátran forduljon hozzánk e-mail-ben az office@depa.hu címen.

ALKALMAZANDÓ JOG, PANASZKEZELÉS, JOGÉRVÉNYESÍTÉS

Az Ügyfél a termékekkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztó kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Cím: INNO-SYSTEM Bt., 9024 Győr, Szent Imre u. 9. 7/1.
Kapcsolattartó személy: dr. Huszár Henrik
e-mail: office@depa.hu

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

  • Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató üzletében elérhető. Az ide írt bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

GYŐRI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET ELÉRHETŐSÉGEI:​

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefon: 06-96-520-217

email: bekeltetotestulet@gymskik.hu

​Online adásvételi szerződéssel összefüggő fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján: www.bekeltetes.hu 

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

Bírósági eljárás: az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint.