ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Jelen Általános Felhasználási Feltételek, az INNO-SYSTEM Bt. (székhelye: 9024 Győr, Szent Imre u. 9. 7/1., adószám: 21946976-2-08, e-mail: office@depa.hu) által üzemeltetett https://iroszerdepo.hu oldalon elérhető szolgáltatásainak igénybe vevője általi használatának feltételeit tartalmazza.
A TERMÉK KIVÁLASZTÁSA
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A megjelenített termékek online rendelhetők meg. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A lap tetején elhelyezett Kosár ikonra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak vagy akár törölhetnek is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés részösszegét. Ha rendelkezik kuponkóddal vagy ajándékutalvánnyal, beírásával érvényesítheti azt és az a részösszegből levonásra kerül.
A RENDELÉS ELKÜLDÉSE
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a részösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor kattintson a “Megrendelés” gombra. Ezután, lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Regisztrálhat saját e-mail címmel, Facebook- vagy Google profiljával.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatokat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg a számlázási a szállítási és kapcsolattartási adatokat.
A következő lépésben válassza ki a számlázási adatot, ezt követően a szállítási címet, az Önnek megfelelő szállítási módot, valamint a fizetési módot (utánvét, Barion bankkártyás vagy banki előre utalás). A szállítási költség a kiválasztás során kerül kiszámításra, tekintettel a megrendelt termékek értékére. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés folytatásához fogadja el az "Általános vásárlási feltételek"-et a jelölő négyzet bepipálásával és kattintson a „Megrendel” gombra. Ezzel a lépéssel elküldte számunkra a rendelési szándékát. Utolsó lépésként leellenőrizheti rendelésének tartalmát, tekintettel a megrendelt termékekre, mennyiségére, árára és az esetleges szállítási díjjal megemelt végösszegre.
ÁRAK
Áraink Magyar Forinban értendők (HUF) és rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó fogyasztói árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, a láblécben a "Szállítási információk" menü alatt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Amennyiben valamely termék ára minden gondosság ellenére hibásan kerül feltüntetésre – különösen a nyilvánvaló elírások, az általános forgalmi értéktől jelentősen eltérő vagy rendszerhiba folytán megjelenő árak, – akkor a kereskedő nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem a Megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő kiszállítást. Amennyiben ez a Megrendelőnek nem felel meg, elállhat a vásárlástól.
VISSZAIGAZOLÁS
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán azt jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa irányába.
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk.
A rendelés feldolgozásnak elkezdésekor jön létre a távolevők közötti szerződés, ilyenkor a rendelés státusza 'Feldolgozás alatt'-ra módosul, amiről e-mailben értesítést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a megrendelés feldolgozásáról és egyet a várható szállítási időpontról. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél tartalma alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük, kísérje figyelemmel levelezését (a regisztrációban megadott e-mail címet), mert e-mailben tartjuk Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a rendelés menetéről, kiszállítás idejéről, vagy a rendelt termék beérkezéséről.
A RENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA
A rendelések feldolgozása 2 munkanapon belül megtörténik.
ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSÁNAK LEHETŐSÉGE
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt is van lehetőség.
- Amennyiben rendelését elküldte, a rendelés teljesítésének megkezdéséig lehetősége van a Megrendelőnek rendelése módosítására amennyiben Megrendelő a visszaigazoló e-mailben észreveszi, hogy hibásan adta meg adatait, vagy hogy valamelyik terméket tévedésből rendelte meg, illetve mást rendelt, mint szeretett volna. Ebben az esetben Megrendelőnek azonnal jeleznie kell ügyfélszolgálatunk felé a tévedését, az office@depa.hu e-mail címre.
- Lehetősége van Megrendelőnek rendelése visszavonására is az oiffice@depa.hu e-mail címre írva egészen addig, amíg át nem adjuk Megrendelő csomagját a futárszolgálatnak kézbesítésre. Megrendelő az átadásról minden esetben, e-mailben értesül.
FIZETÉSI FELTÉTELEK
- Áruházunkban lehetőség van utánvéttel történő fizetésre is. Ez esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Részteljesítést nem vállalunk, a szerződött futárszolgálat munkatársa részteljesítést nem fogadhat el. A Megrendelő a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja.
A vásárláshoz minden esetben szükséges előzetes megrendelés és az átvétel időpontjáról e-mailben értesítjük.
Amennyiben a csomagja már átvehető, értesítjük Önt e-mailben majd ezt követően lehetősége van személyesen átvenni és kifizetni a csomag ellenértékét. Személyes átvételnél bankkártyát nem tudunk elfogadni.
Ha személyes átvétellel kérte a terméket, de nem tud elmenni érte, akkor 5 munkanapig tároljuk raktárunkban a megrendelt termékeket, majd a 5 munkanap eltelte után rendszerünk automatikus értesítőt küld Önnek. Ha erre válaszolva jelzi, hogy továbbra is igényt tart a rendelésre, természetesen hosszabb ideig tartjuk itt a csomagot.
Lehetősége van bankkártyával is fizetni oldalunkon. Bankkártyás fizetés esetén a SimplePay online fizetési rendszere biztosítja azt. További információ a SimplePayről: https://simplepay.hu
Tudomásul veszem, hogy a(z) INNO-SYSTEM Bt. (székhelye: 9024 Győr, Szent Imre u. 9. 7/1., adószám: 21946976-2-08, e-mail: office@depa.hu) adatkezelő által a(z) https://iroszerdepo.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
-Rendelési adatok: Kereskedő azonosító, Rendelés dátuma, Rendelés szám, Rendelés összege, Rendelés devizaneme, Kedvezmény összege, Rendelés nyelve,
-Számlázási adatok:, Vezetéknév, Keresztnév, E-mail cím, Telefonszám, Számlázási név, Adószám, Irányítószám, Település, Cím, Ország
-Szállítási adatok (ha nincs, akkor a számlázási adatok) Vezetéknév, Keresztnév, E-mail cím, Telefonszám, Szállítási név, Adószám, Irányítószám, Település, Cím, Ország és országkód
-Termékadatok: Terméknév, Cikkszám, Bruttó egységár, Mennyiség
Az alábbiakat vesszük át: Tranzakció kezdete, Tranzakció státusza, Tranzakció azonosító
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:http://simplepay.hu/vasarlo-aff
SZÁLLÍTÁS
A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A csomagok kiszállítását Magyarország területére vállaljuk, futárszolgálattal. A termék szállítási díját a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, tekintettel a megrendelt termékek értékére, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról, későbbiekben, e-mailben fog tájékoztatást kapni.
A szállítási díj a csomag értékétől függően, címtől függetlenül, Magyarországon belül. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy munkanapokon 12 óráig leadott rendeléseket másnap feldolgozzuk és postára adjuk.
Magyarországon GLS futárszolgálattal házhoz kézbesítve
0-25.400.- Ft-ig 3.175.- Ft
25.401-63.500.- Ft-ig 4.445.- Ft
63.501-127.000.- Ft-ig 5.842.- Ft
127.001.- Ft-tól 7.493.- Ft
A fent leírt költségek bruttó árban szerepelnek!
A közleménybe ne felejtse el beírni a rendelés azonosítót! Az Ön rendelését addig nem szállítjuk, amíg nem érkezik meg annak ellenértéke.
A rendeléseket 1-4 munkanapon belül igyekszünk teljesíteni, függetlenül attól, hogy a rendelést személyesen kívánja átvenni, vagy kiszállítást kér. Az esetlegesen későbbre várható teljesítésről e-mailben értesítjük.
A kiszállítási idő a megrendeléstől számított 1-4 munkanap.
A SZÁLLÍTÁSTÓL ELÁLLÁS
Ha a webáruház a vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a "Vásárlási feltételek" elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. Amennyiben a visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, elvárható határidőn belül, de legkésőbb 72 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.
A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE
A terméket, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
ELÁLLÁSI JOG
45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján Ön a csomag átvételétől számított 14 napon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén a nyilatkozatot az elállásra nyitva álló határidőn belül kell elküldeni az office@depa.hu email címre, vagy levél címünkre a társaság székhelyére postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel az elállást tartalmazó nyilatkozatát.
Elállás esetén köteles a terméket hiánytalan mennyiségi állapotban visszaküldeni az alábbi címre: DEPA papírbolt és partykellék, 9026 Győr, Rónay Jácint u. 6/b. és a kézhezvételtől számított 8 napon belül visszatérítjük Önnek a kiszállított termékek vételárát az Ön által megadott bankszámlaszámra utalással. A termékek visszajuttatásával kapcsolatban felmerült költségeket Ön viseli.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket (postaköltség). A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, hiánytalan állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót:
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
SZAVATOSSÁG
Termékekre vonatkozó szavatossági feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók.
TULAJDONJOGI KIKÖTÉS
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Felmerülő bármely kérdéseivel bátran forduljon hozzánk e-mail-ben az office@depa.hu címen.
ALKALMAZANDÓ JOG, PANASZKEZELÉS, JOGÉRVÉNYESÍTÉS
Az Ügyfél a termékekkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztó kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Cím: INNO-SYSTEM Bt., 9024 Győr, Szent Imre u. 9. 7/1.
Kapcsolattartó személy: dr. Huszár Henrik
e-mail: office@depa.hu
Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:
GYŐRI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET ELÉRHETŐSÉGEI:
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefon: 06-96-520-217
email: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Online adásvételi szerződéssel összefüggő fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján: www.bekeltetes.hu
Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat
Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.
Bírósági eljárás: az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint.