Papír-írószer-irodaszer termékek minden mennyiségben.  Széles választék, minőségi termékek kedvező áron!

KosárbaKosárba0 0 Ft
Az Ön kosara még üres!
Tegye a kívánt termékeket a kosarába!
Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Jelen Általános Felhasználási Feltételek, az INNO-SYSTEM Bt. (székhelye: 9024 Győr, Szent Imre u. 9. 7/1., adószám: 21946976-2-08, e-mail: office@depa.hu) által üzemeltetett https://iroszerdepo.hu oldalon elérhető szolgáltatásainak igénybe vevője általi használatának feltételeit tartalmazza.

A TERMÉK KIVÁLASZTÁSA

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A megjelenített termékek online rendelhetők meg. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A lap tetején elhelyezett Kosár ikonra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak vagy akár törölhetnek is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés részösszegét. Ha rendelkezik kuponkóddal vagy ajándékutalvánnyal, beírásával érvényesítheti azt és az a részösszegből levonásra kerül.

A RENDELÉS ELKÜLDÉSE

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a részösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor kattintson a “Megrendelés” gombra. Ezután, lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Regisztrálhat saját e-mail címmel, Facebook- vagy Google profiljával.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatokat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg a számlázási a szállítási és kapcsolattartási adatokat.
A következő lépésben válassza ki a számlázási adatot, ezt követően a szállítási címet, az Önnek megfelelő szállítási módot, valamint a fizetési módot (utánvét, Barion bankkártyás vagy banki előre utalás). A szállítási költség a kiválasztás során kerül kiszámításra, tekintettel a megrendelt termékek értékére. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés folytatásához fogadja el az "Általános vásárlási feltételek"-et a jelölő négyzet bepipálásával és kattintson a „Megrendel” gombra. Ezzel a lépéssel elküldte számunkra a rendelési szándékát. Utolsó lépésként leellenőrizheti rendelésének tartalmát, tekintettel a megrendelt termékekre, mennyiségére, árára és az esetleges szállítási díjjal megemelt végösszegre.

ÁRAK

Áraink Magyar Forinban értendők (HUF) és rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó fogyasztói árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, a láblécben a "Szállítási információk" menü alatt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Amennyiben valamely termék ára minden gondosság ellenére hibásan kerül feltüntetésre – különösen a nyilvánvaló elírások, az általános forgalmi értéktől jelentősen eltérő vagy rendszerhiba folytán megjelenő árak, – akkor a kereskedő nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem a Megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő kiszállítást. Amennyiben ez a Megrendelőnek nem felel meg, elállhat a vásárlástól.

VISSZAIGAZOLÁS

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán azt jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa irányába.

 Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk.

A rendelés feldolgozásnak elkezdésekor jön létre a távolevők közötti szerződés, ilyenkor a rendelés státusza 'Feldolgozás alatt'-ra módosul, amiről e-mailben értesítést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a megrendelés feldolgozásáról és egyet a várható szállítási időpontról. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél tartalma alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük, kísérje figyelemmel levelezését (a regisztrációban megadott e-mail címet), mert e-mailben tartjuk Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a rendelés menetéről, kiszállítás idejéről, vagy a rendelt termék beérkezéséről.

A RENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

A rendelések feldolgozása 2 munkanapon belül megtörténik.

ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSÁNAK LEHETŐSÉGE

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt is van lehetőség.
- Amennyiben rendelését elküldte, a rendelés teljesítésének megkezdéséig lehetősége van a Megrendelőnek rendelése módosítására amennyiben Megrendelő a visszaigazoló e-mailben észreveszi, hogy hibásan adta meg adatait, vagy hogy valamelyik terméket tévedésből rendelte meg, illetve mást rendelt, mint szeretett volna. Ebben az esetben Megrendelőnek azonnal jeleznie kell ügyfélszolgálatunk felé a tévedését, az office@depa.hu e-mail címre.

- Lehetősége van Megrendelőnek rendelése visszavonására is az oiffice@depa.hu e-mail címre írva egészen addig, amíg át nem adjuk Megrendelő csomagját a futárszolgálatnak kézbesítésre. Megrendelő az átadásról minden esetben, e-mailben értesül.

FIZETÉSI FELTÉTELEK

- Áruházunkban lehetőség van utánvéttel történő fizetésre is. Ez esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Részteljesítést nem vállalunk, a szerződött futárszolgálat munkatársa részteljesítést nem fogadhat el. A Megrendelő a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja.

A vásárláshoz minden esetben szükséges előzetes megrendelés és az átvétel időpontjáról e-mailben értesítjük.

Amennyiben a csomagja már átvehető, értesítjük Önt e-mailben majd ezt követően lehetősége van személyesen átvenni és kifizetni a csomag ellenértékét. Személyes átvételnél bankkártyát nem tudunk elfogadni.

Ha személyes átvétellel kérte a terméket, de nem tud elmenni érte, akkor 5 munkanapig tároljuk raktárunkban a megrendelt termékeket, majd a 5 munkanap eltelte után rendszerünk automatikus értesítőt küld Önnek. Ha erre válaszolva jelzi, hogy továbbra is igényt tart a rendelésre, természetesen hosszabb ideig tartjuk itt a csomagot.

Lehetősége van bankkártyával is fizetni oldalunkon. Bankkártyás fizetés esetén a SimplePay online fizetési rendszere biztosítja azt. További információ a SimplePayről: https://simplepay.hu

Tudomásul veszem, hogy a(z) INNO-SYSTEM Bt. (székhelye: 9024 Győr, Szent Imre u. 9. 7/1., adószám: 21946976-2-08, e-mail: office@depa.hu) adatkezelő által a(z) https://iroszerdepo.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: 

-Rendelési adatok:  Kereskedő azonosító, Rendelés dátuma, Rendelés szám, Rendelés összege, Rendelés devizaneme, Kedvezmény összege, Rendelés nyelve, 
-Számlázási adatok:, Vezetéknév, Keresztnév, E-mail cím, Telefonszám, Számlázási név,  Adószám, Irányítószám, Település,  Cím, Ország

-Szállítási adatok (ha nincs, akkor a számlázási adatok) Vezetéknév, Keresztnév, E-mail cím,  Telefonszám, Szállítási név, Adószám, Irányítószám, Település, Cím, Ország és országkód

-Termékadatok: Terméknév, Cikkszám, Bruttó egységár, Mennyiség

Az alábbiakat vesszük át: Tranzakció kezdete, Tranzakció státusza, Tranzakció azonosító

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:http://simplepay.hu/vasarlo-aff

SZÁLLÍTÁS

A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A csomagok kiszállítását Magyarország területére vállaljuk, futárszolgálattal. A termék szállítási díját a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, tekintettel a megrendelt termékek értékére, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról, későbbiekben, e-mailben fog tájékoztatást kapni.

A szállítási díj a csomag értékétől függően, címtől függetlenül, Magyarországon belül. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy munkanapokon 12 óráig leadott rendeléseket másnap feldolgozzuk és postára adjuk.

Magyarországon GLS futárszolgálattal házhoz kézbesítve

0-25.400.- Ft-ig               3.175.- Ft

25.401-63.500.- Ft-ig       4.445.- Ft

63.501-127.000.- Ft-ig     5.842.- Ft

127.001.- Ft-tól                 7.493.- Ft

A fent leírt költségek bruttó árban szerepelnek!

A közleménybe ne felejtse el beírni a rendelés azonosítót! Az Ön rendelését addig nem szállítjuk, amíg nem érkezik meg annak ellenértéke.

A rendeléseket 1-4 munkanapon belül igyekszünk teljesíteni, függetlenül attól, hogy a rendelést személyesen kívánja átvenni, vagy kiszállítást kér. Az esetlegesen későbbre várható teljesítésről e-mailben értesítjük.

A kiszállítási idő a megrendeléstől számított 1-4 munkanap.

A SZÁLLÍTÁSTÓL ELÁLLÁS

Ha a webáruház a vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a "Vásárlási feltételek" elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. Amennyiben a visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, elvárható határidőn belül, de legkésőbb 72 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

A terméket, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

ELÁLLÁSI JOG

45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján Ön a csomag átvételétől számított 14 napon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén a nyilatkozatot az elállásra nyitva álló határidőn belül kell elküldeni az office@depa.hu email címre, vagy levél címünkre a társaság székhelyére postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel az elállást tartalmazó nyilatkozatát.

Elállás esetén köteles a terméket hiánytalan mennyiségi állapotban visszaküldeni az alábbi címre: DEPA papírbolt és partykellék, 9026 Győr, Rónay Jácint u. 6/b. és a kézhezvételtől számított 8 napon belül visszatérítjük Önnek a kiszállított termékek vételárát az Ön által megadott bankszámlaszámra utalással. A termékek visszajuttatásával kapcsolatban felmerült költségeket Ön viseli.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket (postaköltség). A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, hiánytalan állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót:

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

SZAVATOSSÁG

Termékekre vonatkozó szavatossági feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók.

TULAJDONJOGI KIKÖTÉS

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Felmerülő bármely kérdéseivel bátran forduljon hozzánk e-mail-ben az office@depa.hu címen.

ALKALMAZANDÓ JOG, PANASZKEZELÉS, JOGÉRVÉNYESÍTÉS

Az Ügyfél a termékekkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztó kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Cím: INNO-SYSTEM Bt., 9024 Győr, Szent Imre u. 9. 7/1.
Kapcsolattartó személy: dr. Huszár Henrik
e-mail: office@depa.hu

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

  • Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató üzletében elérhető. Az ide írt bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

GYŐRI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET ELÉRHETŐSÉGEI:​

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefon: 06-96-520-217

email: bekeltetotestulet@gymskik.hu

​Online adásvételi szerződéssel összefüggő fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján: www.bekeltetes.hu 

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

Bírósági eljárás: az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint.